ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Uppdatering 22 JULI

Publicerad 2010-07-22 19:15:40 i Allmänt,

Igår var jag i huvudstaden.
Det tog tyvärr sin lilla tid att hitta och ta sig till platsen där jag skulle på intervju men tillslut kom jag dit och fick min lilla intervju. Intervjun gick jättebra jag kände att det här jobbet vill jag ha. Tjejen som behövde personlig assistent och jag hade många gemensamma intressen och jag tyckte att vi funkade bra ihop.
Så vi får se vad jag får för svar nästa vecka.

Sen träffade jag Didde =)
Efter många om och men dock..
Lite svårt att hitta varandra i storstaden x)
Men när vi väl hittade varandra så gick tiden allt för fort.
Vi pratade precis som vi brukar prata.
Det var inte mkt som hade förändrats här inte.
Han gjorde fortfarande den där töntiga hälsningen, bjuder fortfarande på en massa tuggummin,
irreterar sig på samma sorts saker och humorn var även den lika som den alltid har varit.
Det första vi gjorde var att hoppa in i bilen för att hitta en bra parkering.
När bilen väl var parkerad borta vi kth (tror jag det var iaf) så gick vi runt lite överallt och pratade.
Stannade vid en salladsbar och käkade lunch.
Jag fick på tok för mkt sallad så lite pinsamt var det när vi gick därifrån och halv min sallad var kvar.
Men men...
Fick se hans systerson, sååå söt!

Det var riktigt skoj att träffa honom igen =)
och snart får jag träffa honom igen!
Det var så det lät iaf när vi sa hejdå :)

Fick ett mail idag om jobb på island på ett gästhem.
Fan vad skoj!
Svarade väldigt snabbt!
Jag har verkligen ingen aning om vart jag kommer hamna till slut.
Men det är skoj att det händer lite iaf =)

puss puss
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela