ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Vad håller jag på med?

Publicerad 2010-07-28 14:23:42 i Allmänt,

Ibland undrar jag vad jag gör egentligen. Är jag en sådan som när det börjar gå bra för en gör något så att det skiter sig? Ibland känns det nästan så. Fast inte medvetet då. Jag råkade sova över den enda dagen jag inte fick sova över. Stannade hemma för att jag inte mådde så bra, en dålig dag helt enkelt. Idag vaknade jag och kände att jag fortfarande mådde dåligt. Har ont i halsen, irreterande som fan, känns att det är ett virus i kroppen. Känner mig alldeles seg och sjuk. Vill bara sova. Men hoppas att jag kommer få ett positivt besked snart. Det skulle ju vara så underbart bra. Då skulle jag kunna åka på den där kryssningen med Mickis nästa vecka och sen stanna i Stockholm och umgås med Didde och Sophia och Belinda och träffa Filip på Sonisphere festivalen xP Det sista ska jag ju ändå iaf:)  Ge mig ett positivt besked nu!!!

Men det är lite kul att det händer lite saker. Var ju hos Lasshans i Lördags. Rätt skoj att träffa de flesta igen. Dock kändes det ovant. Vad konstigt det kan kännas egentligen. Man har inte träffats på ett halvår och det känns lite som att man måste börja om lite ifrån början igen. :/ Medans andra räcker det med 5 minuter så känns det som att man aldrig varit ifrån varandra :) Skumt!
Men blev bjuden på inflyttningsfest den 7e, jag kan såklart inte men kul att bli bjuden iaf :)
Sen blev jag tillfrågad om jag ville med på bio ikväll. Men känner mig inte så kry så jag skippar det.

I morgon ska jag iaf hem till min egna lägenhet. Ska bli kul att se om man har fått någon post den senaste veckan :P
Men jag måste säga att det är rätt skönt att vara hos pappa xP hehe 

Ikväll kommer Lillemor och hämtar lille Lord :/ Jag skulle lätt kunna adoptera honom x) hehe
Han är ju så go =)
Kommer bli lite tomt, tycker nog både jag och pappsen :)

Men nu snart ska jag och pappsen ner och handla. Tvingar mig själv lite att följa med.

Puss puss!
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela