ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Första Advent

Publicerad 2010-11-28 20:33:03 i Allmänt,

Då var det första advent.
Tiden går ju så fort :)
Har varit en underbar helg!

Under lördagen kom Mona, Eriks far och farbror med smörgåstårta till oss.
Sen begav vi oss till Bokmässan på värmlands museum.
Fast vi sprang mest runt och plockade godis ; )
Köpte en varsin lott men vann inte.
Gubben som sålde lotten frågade sen om vi hade vunnit.
När vi svarat honom fick vi kommentaren att en del har ju tur i Kärlek istället ;) hehe
Syndes det att vi var kära måntro ;P haha
Sen gick vi till Eriks moder för att kolla på hockey.
Men vi trodde det skulle börja fyra och inte halv sju så vi fick sitta och prata, äta mat och handla lite godis före ;P hehe
Mysigt var det iaf :D

Idag gick vi upp tidigt för att gå till Domkyrkan med Eriks moder, mormor och några till.
Det var tom tv-inspelning där idag, LIVE!
Så nu blev man väl tv kändis oxå ;P haha
Så nu kan man säga att man har sjungit i tv också x) haha

Sen senare var det adventsfirande hos Eriks släktingar.
Hos Anna och Thomas.
Var riktigt mysigt och jag trivs riktigt bra med hans släkt :)
Kändes inte som att jag inte hörde hemma där snarare tvärtom :)

Allt känns så underbart bra :)
Ingen tvekan om att det är med Erik jag vill bo och leva med.

Allt kommer bli toppen!
och nu är det inte så långt kvar heller.
4 dagar kvar bara :D
Sen börjar flytten!

Längtar!
//Moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela