ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Love is in the air.

Publicerad 2010-11-12 20:45:02 i Allmänt,

Nu händer det saker.
Älsklingen är i fokus såklart :)

Jag ska flytta!!!
Jag har bestämt att jag ska flytta och bli sambo med min underbara älskling <3
Sambo för första gången på riktigt :D
Detta är inget förhållande som bara ska vara tillfälligt.
Detta är ett förhållande som jag hoppas ska hålla länge framöver.
Jag älskar honom så mycket.
Har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar honom.
Jag vill leva med honom, skaffa barn och gifta mig. 
Han är underbar!
och nu ska vi bli sambos oxå :)
Sååå glad!

Puss
//Moi

Kommentarer

Postat av: Mickiluring

Publicerad 2010-11-16 12:36:35

Im so happy for you babe!

:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela