ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Att det ska vara så jobbigt....

Publicerad 2010-10-13 17:42:35 i Allmänt,

Underbart är verkligen kort, för kort.
Och är det verkligen värt det?
Självklart!

Jag har aldrig mått så bra som när jag är med min Älskling.
Jag skrattar, ler och trivs som aldrig förr.
Allt känns så underbart rätt.
Jag kan inte förstå att han är min dessutom.
Det är inte romantisk komedi som jag kollar på utan det är mitt egna liv.
Mitt liv med min underbara kille.
Finns ingen som är så underbar som han är.
Han är implusiv(ibland iaf), söt, gullig, omhändertagande, romantisk, stöttande, rolig, positiv och glad.
Men han är såklart så mycket mer.
Jag hittar nya underbara sidor hos honom varje dag.
Jag hittar fler saker vi har gemensamt.
Och jag faller bara mer och mer för hans underbara värmlandscharm;)

Jag åkte bil i 5 timmar med honom.
Det var inte tråkigt, inte alls.
Det var en av det mysigaste och romantiska timmarna i mitt liv.
Det kändes som om det skulle lika gärna vara en dröm eller på film.
Allt fint som man kunde titta på.
En underbar bild som jag kunde ha tagit men troligtvis hade det varit för mörkt för att få en bra bild på det.
Men så underbart.
Vi satt och sjöng tillsammans till någon skiva med extremt romantiska låtar på.
Låtar som man bara faller för.
Idag eller på måndag beroende på hur man räknar harvi varit ett par i 2 månader.
Det har gått fort men känslorna är verkligen kvar och de blir bara starkare.

Vi var ut och gick på en höstpromenad i lite drygt 3 timmar.
Aldrig varit så mysigt att promenera.

Vi var och träffade pappa i Söndags oxå.
Jag tycker det gick riktigt bra :)
Och för första gången kysste Älskling mig när vi är hemma hos någons förälder. :)
Underbart!

Jag älskar honom så otroligt mycket!
Hoppas att vi alltid kommer vara tillsammans.
Kan inte se något annat.

puss
/Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela