ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Nu var man på väg igen..

Publicerad 2010-10-16 20:39:43 i Allmänt,

Det är svårt att låta bli att boka en biljett ner till Karlstad för att träffa min älskling igen :)
Kan bara inte vänta längre.
Det var bara 3 dagar sen jag åkte ifrån honom och nu har jag bokat in att åka till honom på Fredag och sen helgen därefter också :)
Vi ska iväg på hockey båda helgerna :) Sååå kul!
Det är så skönt för jag känner mig redan som en i familjen :)
Vi har varit tillsammans i 2 månader nu och jag har blivit bjuden på fest/kalas för hans bror och moster :)
90 års kalas =) Stort släktkalas alltså! Och jag är bjuden :D
Känner mig sååå älskad just nu.
Det känns som om ingen tycker illa om mig utan att alla bara älskar mig direkt. Haha
Jag vet att så är säkert inte fallet men det är en härlig känsla att verkligen känna sig älskad på riktigt.
Inte något ytligt utan något som känns mer och som bara växer.
Det är känslor som är rena och sanna.
Det är underbart.

Hoppas detta kommer vara för evigt!

Älskar saknar och längtar efter dig <3

/Moi

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-16 21:07:35

Hur är det med dig idag? :)

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-10-16 21:25:14

Tänkte bara tipsa om http://click.double.net/?30570;344;12014;0;38570 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela