ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

<3

Publicerad 2010-09-30 21:11:10 i Allmänt,

Nu var det jätte länge sen jag skrev något här så det är väl dax nu.
Vad finns det att berätta..
MASSOR!

Har varit till Erik två gånger i rad.
Har nu träffat hans mamma, pappa, pappas fru, mormor, bror och en kompis. :)
Allt är så underbart bra :)
Har aldrig känt så här.
Träffades sist i söndags och jag blir fortfarande tårögd när jag tänker på att han inte är här.
Jag fattar inte att man kan känna så mycket för en person.
Det känns så rätt.
Vill aldrig vara ifrån honom.

puss!
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela