ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Fan oxå!

Publicerad 2011-04-29 15:23:12 i Allmänt,

Tänk att folk ska ha så svårt med att veta vad som ditt och mitt.
För någon vecka sen nu blev min cykel stulen, ifrån cykelförrådet!!!!
Trodde inte det var möjligt.
Vem vill ha min skitcykel?
Tydligen någon x/

För någon dag sen nu försökte jag komma in på en av mina mail-konton.
Men kunde inte.
Tydligen hade någon skickat en massa spammail ifrån min mail och därför har hotmail stängt mitt konto.
För att få tillbaka det måste man kunna massor av information om kontot.
Detta så att de kan validera att det verkligen är mitt konto.

Jag har lämnat hur mycket information som helst nu men inte får jag tillbaka mitt konto heller!!!
Blir snart galen på detta!!!
Den här mailen har jag haft i säkert 7-8 år och har en massa mail och saker där som jag vill komma åt.
Så jag kan ju inte bara skaffa ett nytt konto heller :(

Som om inte det räckte med att detta har hänt så skar jag mig såklart i fingret ;(
Blev helt darrig efteråt :(

Så ingen bra dag idag alltså.
Sen jobbar älskling också.
Men jag har Stina iaf, som ligger brevid mig och sover.
Längtar dock tills älskling kommer hem.

Puss puss

/ Moi

Kommentarer

Postat av: Mickiluring

Publicerad 2011-05-01 15:12:35

Efter regn kommer solsken? Det brukar ju jämt vara sådär, att allting kommer på en gång.. Men, å andra sidan, så kanske det är bättre att allting kommer på en gång, så man kan släppa o gå vidare?, än att det blir "fel" då och då? :) ääh, vilket babbel! Miss you <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela