ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Så mycket som har hänt.

Publicerad 2011-01-03 16:57:30 i Allmänt,

Parlamentet, Hockey, Uppsala, jul och nyår.
Så mycket att man knappt hunnit reflektera över allt som hänt.
Nu har vardagen börjat igen. Älsklingen har inte kommit hem ifrån jobbet än men borde komma hem snart.
Nu i veckan kommer vi bli en till i vår lilla familj också. Känns bra. Vi ska hämta Stina senast på Fredag. Vår lilla katt på 1 1/5 år. Kommer bli underbart.



Nu börjar vi få ordning här hemma också. Var till IKEA och handlade grejer för flera tusen. Nu har vi 2 billy bokhyllor med vitrindörrar, en överhylla och en tv-bänk samt en helkroppsspegel till hallen. Dit ska även några tavellister. Kommer bli riktigt fint.

Sen har vi fått nys om en ny lägenhet inte så långt här ifrån också. En 3a på bottenvåningen.
Vore underbart om vi kunde få den. Ska väl dit och titta iaf.

Nu ska jag gå och kolla på köttfärsen och se om den är tinad än. Sen blir det väl att vänta på älskling innan man börjar på med maten.

Puss puss!
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela