ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Sjuk :(

Publicerad 2011-01-07 21:57:04 i Allmänt,

Jahapp då ligger man sjuk då.
Har fått världens förkyldning, snuvig, ret/slemhosta, feber, ont i halsen och allmänt trött.
Har haft ont i lederna och ont i huvudet också.
Hatar detta! Jag vill ju vara frisk inte sjuk :(
Tur att jag har min älskling iaf :)
Han åkte på apoteket och köpte hostmedicin och nässpray idag :)
Sen fixade han mat också :)
Dessutom så tänkte han köpa en bukett med rosor till mig, krya på mig bukett.
Tyvärr så var de slut.
Men det kanske var lika bra, kan inte känna doften av dom nu iaf. haha
Men självklart skulle det ju varit trevligt.
Sen är det ju tanken som räknas.
Min underbara <3
Älskar honom så mycket!
Han finns alltid där för mig.
Frågar alltid om jag mår bra eller hur går det.

Känns lite ensamt just nu bara, nu när jag får ligga i soffan för att kunna sova och Älsklingen sover i sängen.
Saknar att kunna sova med honom.
Vill bli frisk.

Ska väl försöka sova snart, har läst att man ska dricka mycket vatten och sova mycket för att bli frisk.
Så det har jag försökt med och ska fortsätta med det.

Puss puss
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela