ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Stina mm

Publicerad 2011-01-10 07:57:19 i Allmänt,

Vår katt börjar känna sig trygg här hemma med oss nu.
Riktigt roligt.
Vi hämtade henne i Onsdags.
Hon har redan börjat komma fram till oss för att kela.
Stryker sig emot benen och vill bli klappad och kliad.
Jag får tom klappa/klia henne på magen =)
Hon litar på mig =)
Hon är fortfarande lite osäker och springer iväg om man gör någon plötslig rörelse eller så men hon är inte borta så länge. En halv minut senare är hon framme igen.
Hon är riktigt nyfiken av sig.
Den här katten kommer bli underbar.
Jag bara vet det.
Hon är supersocial, hon pratar med oss.
Har ingen aning om vad hon säger men det är riktigt roligt att hon pratar med oss. =)
Jag ska ta och ringa djurskyddet nu under veckan och berätta lite om hur det går.

Stora framsteg! jippi!
Hon gick på lådan direkt dessutom.
och äter gör hon också. =)

Själv är jag fortfarande sjuk men är definitivt på bättringsvägen.
Har fått sovit en hel natt i natt iaf.
Riktigt skönt.
och inatt ska jag nog sova med älskling igen.
Har ju legat ute i soffan de senaste dagarna.

Älskling berättade en sak igår.
Det handlade om natten mellan Torsdag och Fredag när jag vid 3 tiden gick och la mig i soffan istället för att jag hostade och mådde så dåligt.
Älskling hade vaknat när jag gått, han hade funderat vart jag tagit vägen, blivit orolig över att jag lämnat honom eller att hela vårat förhållande bara varit en dröm.

Jag fick några tårar i ögonen när han berättade detta kan jag lova.
Jag skulle aldrig klara av att lämna honom nu eller inom en snar framtid heller för den delen.
Varför ska jag?
Jag älskar ju honom och det är ju när jag är med honom som jag mår som bäst.
Det är då jag verkligen kan bara vara mig själv.
Jag älskar honom, det är med honom jag vill bilda familj och leva mitt liv med.
Jag älskar att bo och leva med honom.
Vi har ju börjat starta vår familj redan, med lilla Stina.

Vad händer denna vecka då?

Idag ska jag bara ta det lugnt, försöka hitta ett papper där det står när jag ska till AF på samtal.

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vila och städa lite hemma antar jag.

På onsdag ska jag till min Coach iaf. Ska ta och diskutera komvux plugg med henne.
Behöver lite hjälp med att få kontakt och hjälp därifrån.
Lika att eventuellt börja någon tyska kurs också.

På Torsdag har jag nog inget planerat vad jag vet.

Lika på Fredag. Då är Älskling hemma iaf.
Så det blir väl till att få ordning här hemma samt handla skulle jag tro.

På Lördag ska vi på dop för lilla Theo.
Ska bli riktigt roligt.

Och på Söndag så blir det nog en vilodag med älskling.

Sen vill älsklings mormor att vi ska komma och hälsa på snart också.
Känns lite lite med tid bara.
Iaf nu när älskling jobbar mån-tors.

Ja sen ska jag nog försöka åka med älskling upp till Stöllet för att hälsa på lite.
Hmm man kanske skulle kunna käka lunch på skolan :P hehe
Vore skoj!

Sen undrar jag när Elisabeth kan tänkas vilja komma.
Hon pratade ju om att komma i Januari.
Hoppas hon kommer så snart vi fått ordning här och att jag blivit frisk.
=) =)

Puss puss

//Moi




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela