ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Tänk att det kan vara så roligt med en pingisboll..

Publicerad 2011-01-30 10:36:21 i Allmänt,

Stina har varit fast besluten med att tugga och leka med våra skor speciellt Eriks.
Så vi försökte komma på varför hon leker med skorna.
Insåg att det nog beror på att hon inte har så mycket leksaker att leka med.
Lika snabbt som vi kom på det var jag och hämtade en pingisboll som jag och svärmor hittade när vi städade tidigare. Kunde man ha hittat någon bättre leksak till en katt? Nej tror inte det.
Hon springer runt här som en tok och leker med bollen.
Är riktigt kul att titta på.



Sen finner hon det intressant att kolla på tv ibland också.
Gillar att kolla på naturfilmer, Pingu och Hockey mm.
Är det våran katt eller vad?
haha




Snart ska jag spöa skiten hur Sambon på Hockey.
Det är min plan iaf men hur det går, det vet man aldrig ;)


Puss puss
//Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela