ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Det var ett tag sen nu...

Publicerad 2011-06-23 08:42:50 i Allmänt,

... sen jag skrev något här.

Jag har helt enkelt haft fullt upp med allt möjligt.
En hel del tid till att plugga, är fortfarande inte klar inför sommaren.
Tyskan är avklarad iaf. Gjorde slutprov i måndags, förhoppningsvis klarade jag det.
Just nu är det Konferens som jag pluggar.
Har till sista Juli på mig men kommer troligtvis klara kursen lång före det.
Började för lite drygt en vecka sen och jag har nu gjort ungefär hälften av kursen.
Det känns rikigt bra.

Sen har jag börjat jobba på Gustaf Fröding, extra, men det ger iaf någon inkomst.
Jobbar även som volontär på Gengåvan 1 gång i veckan.
Vill ju komma ut och träffa lite folk, här i Karlstad.

Sedan har jag och Erik kommit i kontakt med ett annat par här i Karlstad som vi ska träffa.
Ska bli riktigt kul och hoppas verkligen att vi ska kunna gå bra ihop alla fyra, så vi kan börja umgås regelbundet.

Vi var upp till Bollnäs över påsk, riktigt roligt att träffa alla igen.
Köpte mig även en cykel för 500kr, dock hade jag kunnat gjort ett bättre köp.
Det är inte ordning på den ännu.

5 Juni var vi på Sandgrundsudden och kollade på Svensktoppen nästa och Starboy.
Riktigt roligt!
Super mysigt att sitta i gräset och njuta av bra musik och underhållning.




Sedan på nationaldagen tog vi vårat premiärdopp i Sundstatjärn.

Jag och Erik kunde inte ha det bättre tror jag.
Erik är världens underbaraste.
Han kan komma helt plötsligt och säga något jätte romantiskt eller gör något romantiskt.
Som t.ex. i tisdags.
Jag gick upp som vanligt när Erik går till jobbet.
Jag gör mig lite frukost och sätter mig i soffan och ska kolla på datorn.
Datorn är på så jag bara rör på musplattan för att skärmsläckaren ska försvinna.
När den försvunnit är det ett dokument som är öppet.
Jag kollar på det och ser att det är ett brev till mig ifrån älskling där det stod <3 :

"

God morgon Älskling.

Du är det bästa som finns. Du är Underbar, Söt, Trevlig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag vill dela resten av mitt liv med dig. Jag vill ha hus, barn och hund och katt med dig.  Jag vill gifta mig med dig.

Du är så underbar att jag bara går runt och är glad varje dag. Går det lite emot på jobbet så tänker jag på dig, då blir min dag ljus igen.

 

Puss och kram Älskling.  :-*

"

Jag blev så rörd att jag började gråta.

Det var så helt oväntat.

Jag älskar honom minst lika mycket.

<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Idag ska jag följa med honom på jobbet.

Han kommer och hämtar mig med lastbilen snart.

Ska bli kul att få umgås med honom hela dagen.

 

Sedan imorgon på midsommarafton ska vi hem till hans Far och äta gott och fira.

På söndag ska vi till Eriks mormor på lunch.

 

Som sagt det är saker som händer hela tiden, så det är inte så konstigt att jag inte hinner med att skriva.

 

So long!

//Moi



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela