ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Kan det inte vända snart?

Publicerad 2012-08-21 07:20:09 i Allmänt,

Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. Har hänt så mycket och inget verkar vilja gå min väg. Jag tappar snart mig själv.
Från familjen har vi fått negativa besked, när det gäller jobb fick jag precis ett negativt besked på ett jobb som jag ändå trodde att jag hade en chans på. Sen har vi snart försökt att få barn i ett år utan ett enda resultat. Det verkar dock som om min ägglossning inte fungerar som den ska. Just nu håller jag på att bli förkyld, har ont i halsen och känner mig trött. Jag fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna detta?

Om jag inte blir gravid denna cykel eller nästa så får vi söka hjälp. Jag är dock rädd för vad denna utredning som görs kommer att säga. Är det bara min ägglossning det är fel på och att det finns möjlighet att fixa den. Ok, det går väl. Men skulle det visa sig att jag inte har några ägg eller att det är helt omöjligt för mig att få barn. Då bryter jag garanterat ihop. Visar det sig att Es spermier är dåliga. Då bryter jag nog ihop med. Vill ju verkligen ha barn men vill ju ändå leva mitt liv med E. Jag vet inte vad jag kan göra. Kanske man kan höra av sig till någon barnmorska redan nu och fråga vad som är möjligt i detta läge. Jag vet ju att min ägglossning troligtvis inte är som den ska. Blir trött på det här.

Känns som allt faller samman igen. Jag får inget jobb, E vantrivs på sitt jobb, vi lyckas inte få barn, vi vantrivs i lägenheten, vi vill flytta. Jag vet inte längre vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela