ordenklick

Mitt liv lite mer ocensurerat ...

Nu jävlar ska det bli ändringar!

Publicerad 2012-06-05 17:38:29 i Allmänt,

Vi är nu inne på åttonde "försöket", alltså cykel nummer åtta sen jag tog ut spiralen i september.
Nu börjar det kännas riktigt jobbigt. Längtan är så otroligt stor just nu.
En bidragande faktor kan ju vara att flera stycken av mina vänner på facebook mm har nyligen fått barn eller är gravida. Sen hjälper det ju inte att jag nyligen blivit bonus-faster heller.

Har dock insett att vikten kanske spelar in mer än vad jag tror. Jag har dessutom ökat i vikt de senaste månaderna. Mycket pga att jag mått dåligt. Men nu börjar jag må bättre och känner mig lite motiverad igen. Så nu kör vi på viktnedgång på hög nivå. Träning flera gånger i veckan och ut med skräpmaten och efterrätterna och in mer grönsaker, frukt och helt vanlig husmanskost. Att träna mer och äta bättre mat är planen.

Fästmannen är också med på det här så nu kör vi!

Saker som motiverar:

* Att öka chanserna att bli gravida.
* Att må bra och kunna röra sig fritt.
* Kunna köpa kläder som sitter bra och där strl finns i butik.
* Vårt framtida bröllop.

Målet är att jag ska kunna ha byxor i strl medium (40/42).
Och det målet vill jag att jag ska ha uppnått till nästa sommar men helst innan det.

Så nu har vi lagt upp ett träningsschema och bunkrat upp med grönsaker och frukt.

Med lite jävlaranama ska detta gå!

Sen ska jag försöka få in bra rutiner hemma igen också.
Har haft en liten svacka gällande det den senaste tiden.

Sen är planen att försöka hitta ett jobb någonstans i Sverige, helst närmare min hemtrakter så jag kan få träffa min familj och släkt och vänner oftare och såklart mitt syskonbarn!

Som det är nu känns det som att jag missar en hel del.

Nu hoppas jag verkligen att allt kommer lösa sig. Ska försöka ta körkort också. Men utan pengar blir det svårt.
För ifrån AF får man såklart inget när man har varit borta därifrån över ett år.

Kommer försöka uppdatera mer längre fram.

/Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ordenklick

Bollnästjej som hittade kärleken i Karlstad via nätet. Flyttade dit och har nu ett underbart liv tillsammans med min fästman/sambo och katt. Här kan ni läsa om allt som händer i mitt liv. Mina framtidsplaner, händelser i mitt liv, stora som små.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela